خدمات ما

تعمیر تخت برقی و مکانیکی

تعمیر و باز سازی انواع تخت های بیمارستانی :
1. تعمیر شاسی
2.تعمیر بدساید
3. تعمیر سیستم برقی
4. تعمیر جک و مکانیزم ها
5. تعمیر و تعویض چرخ
6. خدمات جوشکاری و رنگ
7. تعمیر و تعویض کف و سرتخت
​​​​​​​

تعمیر برانکارد​​​​​​​

1. تعمیر و جوشکاری شاسی
2. تعویض و تعمیر چرخ
3. تعویض و تعمیر جک
4. نصب کمربند و ایمن سازی
5. تامین کلیه قطعات
​​​​​​​6. خدمات رنگ


خدمات تشک

1. دوخت انواع تشک تخت
2. رویه کوبی تشک تخت معاینه
3. رویه کوبی تشک تخت همراه
4. رویه کوبی تشک تخت ژینکولوژی

تعمیر ویلچر

1. تعمیر و بازسازی چرخ ویلچر
2. نصب تشک
3. تعمیر شاسی
4. تامین قطعات :
دوشاخ ، چرخ ، تشک ، بلبرینگ
​​​​​​​شاسی ، زیر پایی ، زیر دستی

خدمات مبلمان اداری

1. تعمیر مکانیزم و جک
2. تعویض چرخ
​​​​​​​3. رویه کوبی و تعمیر تشک

پروسه انجام کار

با توجه به اهمیت تعمیر و بازسازی تجهیزات پزشکی ، شرکت توان پادرای با داشتن تجربه و دانش تولید تجهیزات هتلینگ بیمارستانی طی مراحل زیر درخواست مراکز درمانی و بهداشتی را انجام می دهد:

1

بازدید و تهیه گزارش آماری از تجهیزات و اشکالات پیش آمده که این مرحله بدون دریافت هزینه صورت می گیرد.

مرحله اول انجام کار

۲

بر آورد قیمت و ارائه پیشنهاد مالی با در نظر گرفتن توجیه اقتصادی فعالیت های مورد نظر برای درخواست دهنده.

مرحله دوم انجام کار

۳

اعزام نیرو جهت ارائه خدمات و نظارت مستقیم بر روند انجام کار ، تهیه گزارش و کنترل نهایی خدمات

مرحله سوم انجام کار

4

کدگذاری و نصب برچسب تعمیرات جهت گارانتی خدمات و قطعات :
​​​​​​​کلیه خدمات و قطعات شرکت دارای گارانتی می باشد.

مرحله چهارم انجام کار

5

بازدید دوره ای و کنترل کیفی خدمات انجام شده.

مرحله پنجم انجام کار

گارانتی :

مفهوم گارانتی موقعی ارزش پیدا می کند که شرکتها محصولات خود را با گارانتی بی قید و شرط اراِئه می دهند تا نگرانی اکثر بیمارستانها در مقابل تکرار خرابی و پرداخت هزینه های مجدد هستند از بین برود.  لذا روشی که شرکت توان پادرای جهت ارائه خدمات و محصولات خود دارد به این شکل است که گزارش فنی و آماری دقیق از خدمات خود تهیه می کند که به تایید مسئول بخش و مهندس تجهیزات پزشکی می رسد و بعد از تائید شرکت

 همراه با فاکتور به بیمارستان ارائه داده و همچنین در سیستم نرم افزاری خدمات شماره سریال ، نام بیمارستان ، نام تجهیزات ، تاریخ و شرح خدمات ثبت می گردد تا هم مشتریان بتوانند خدمات را ردیابی نمایند و هم شرکت  خود را ملزم به تعهد در قبال محصولات بداند.